درباره ما

برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح برای هر کسب و کاری میتواند نیمی از موفقیت بشمار رود.اگر قرار باشد سفری برویم و مقصد معلوم نباشد ،تنها در این مسیر حرکت نموده ایم و نتایجی از این حرکت نمیتوان انتظار داشت.

در این راستا و در بازار کنونی که رقابت ها جدی تر شده و بسیاری از افراد از منابع مختلف در مسیر کسب و کار خود بهره های متفاوتی میبرند ،درصورتیکه ابزار و داشته های افراد در شروع هر کسب و کاری به هر میزان که باشد ، حتما برنامه ریزی و هدف گذاری میتواند اثر بخشی این منابع را دوچندان نماید و از سوی دیگر چنانچه بدون بررسی قدم در راه های بی مطالعه بگذاریم ،معمولا منابع و ابزارهای اولیه را از دست خواهیم داد.

این ابزار و منابع منحصرا سرمایه های مالی نیست و میتواند وقت،انرژی،اعتبار،اشتیاق و عناصری از این دست باشد.
لذا با توجه به واقعیت های بازار امروز جامعه ایرانی لازم است برای شروع یا بهبود هر کسب و کاری اصول آنها را در نظر گرفت و بکار بست.

در بسیاری از موارد دلیل شکست های شغلی که منجر به ضررهای مادی و معنوی بی شماری میگردد و سبب میشود افراد شغل های متعددی را آزمون نموده به امید اینکه یکی از آن رشته های شغلی سود و منفعت قابل توجهی برای آنان به ارمان بیاورد ،عدم وجود یک طرح و برنامه کسب و کار است.

بسیاری از ما در اطراف خود افراد فعالی را میبینیم که توان اجرائی مناسبی دارند اما باز هم آنچنان که باید به آرمانهای ذهنی خود در کسب و کار نمیرسند.
نتیجه یک اجرای قدرتمند بدون برنامه ریزی و یا برنامه ریزی بدون اجرای پرتوان حتما به شکست منجر میشود.
در این راستا معمولا مدیریان کسب و کارهای کوچک و بزرگ درگیر بسیاری از مواردی هستند که از یاد میبرند که میتوانند از مشاوران این حوزه استفاده مفیدی ببرند.یا از سوی دیگر متاسفانه اطرافیان آنها در مشورت های ناقص و غیر حرفه ای خود که به آنها میدهند باعث انتخاب جهت های نادرست برای آنان خواهند بود.

مجموعه گسترش بازار و کارشناسان آن مفتخرند که پس از 20 سال افت و خیز های متعدد و بهره گیری از اصول علمی و تجربه های عملی ،سعی در پیشنهاد بهترین انتخاب های برنامه کسب و کار داشته باشند.
لذا با توجه به نیاز های بازار موجود ،این مجموعه در خصوص موارد زیر در قالب مشاوره و اجرای صفر تا صد میتواند توان و تخصص خود را با علاقه مندان به اشتراک بگذارد.

1 – مشاوره تخصصی و بررسی اصول کسب و کار پیشنهادی
2 – مطالعه بازار
3 – تدوین طرح کسب و کار
4 – تدوین برنامه بازاریابی
6 – تامین منابع انسانی متخصص در راستای اهداف بازاریابی و توسعه بازار
7 – برنامه ریزی جامع حضور و کسب نتایج حوزه اینترنت
8- طراحی و اجرای وب سایت
9 – اجرا و بهبود شبکه های مجازی و کسب نتایج قابل قبول
10 – بهبود روند سایت و کسب نتایج ردیف اولی (بهبود سئو)
11 –تولید محتوای متناسب با کسب و کار برای سایت و شبکه های مجازی

تماس با ما

دکمه بازگشت به بالا